Followers

Thursday, December 2, 2010

Dah ade balak ke?

tepat pukul 6 petang kerja part-time aku pun bermula..
ketika sedang leka membuat kerja (konon2 rajin)
ade suare memanggil-manggil....

xoxoxoxoxoxoxoxoxo

ada seorang mamat ni muka pun market gak...
dia tanya.."wey.,ko ada balak tak"..
aku pandang dia balik..dia pun ulang soalan sama tu kat aku.,
(mungkin dia sangka aku tak dengar)
lepas itu.,aku menjawab

"ada..belambak kot.....,apsal kau tanya?"


"kau pergi depan.,ambek benda alah tu..letak kat sini.."
aku sekadar menurut perintah.
selepas tugasan aku yang lain siap.,
beliau datang kembali kepada ku..

"wey,kau tak payah la cakap balak ko ramai..bajet siot~
kau patut bersyukur budak hensem macam aku ni tanya soalan macam tu..
kot-kot ko bleh jadi awek aku ke..!!
hey..,kalau aku buat kau jadi awek aku pun sebab KESIAN je la"

aku pandang lain macam je kat mamat tu..
"dah..dah..tak payah nak bajet k"
sambil tangan beliau ketuk kepala aku.

xoxoxoxoxoxoxoxoxo

ish...ish..susah betul jadi pompuan cantik nie...(bajet hot)

aku hanya tunggu dia....
dia tak kacak tapi sangat baik..
dia tak kaya tapi sangat berkerja keras..
dia hanya sayang aku..

*I will never let u go..*

p/s : mamat tu cute gak...kekekeke (gelak gatal~)

No comments:

Post a Comment