Followers

Tuesday, December 7, 2010

hanya...

aku menikmati hidangan burger terbaru di Mcdonald bersama teman ku petang tadi..
perasaan ku bercampur baur.,
aku seronok dan juga lapar.,

aku kongsikan sedikit picture burger yang telah selamat mendarat di perut ku kini..
ermmmmmmmm....


"keriangan berkekalan"

                                                                     sedap beb..yum..yum..
lagi sedap bila makan free....wakakakaka
hahahaha

hanya di mcdonald..


selesai mejamu selera di mcd.
kami bercadang untuk pulang ke rumah.

enjin motor dihidupkan..
perjalanan bermula.,

perut ku kekenyangan.,
mata pun mula mengada-ngada mengantuk..

tiba-tiba




neee noooo neeee nooo neeee nooooo.....
(bunyi kereta polis)

aku melihat ada dua bijik motor polis dan sebijik kereta polis dihadapan kereta hitam tersebut..
selepas kereta itu melintasi kami dan dengan seronok nya melanggar lampu isyarat merah..
aku sempat terpandang plat kuning yang tertulis "yamtuan besar"

wooowwwwwwwwwwwwwwww......

best gila dapat langgar lampu merah siot..
Hebat~

aku ingin buat begitu suatu hari nanti..

aku menaiki kereta mewah sambil di iringi polis yang telah ku upah..
ketika perjalanan untuk meeting kontrak berjuta-juta ringgit..
driver aku dengan muka selamba langgar lampu merah..^_^

hanya sebab....

aku rasa nak sangat sangat..
langgar lampu merah dengan cara yang paling SOPAN.....
ngeeeeee~

3 comments: