Followers

Monday, December 27, 2010

apabila aku merasa...

hidup ibarat pertandingan dimana semua orang ingin menjadi nombor satu dan aku adalah mangsanya..
aku ibarat pelari dalam pertandingan yang tempang kakinya..lalu pesaing ku di belakang memecut laju dan melanggar ku sehingga aku jatuh dan tersungkur..

sakit..sangat sakit..

aku ditinggalkan sendirian..mereka hanya mampu memandang..


............

dulu..,
aku melarikan diri dari masalah dan dari orang yang ku benci..
aku memilih untuk diam..
aku sangat ego..

dulu..,
aku hanya mampu berharap tanpa membuat apa-apa..
aku pengecut..!!!

malah aku benci apabila aku hanya memikirkan..
tanggapan orang lain terhadapku.





perlahan-lahan aku mengubah persepiku tentang segala-galanya..
aku ingin menjadi orang baru..

aku akan menghadapi segala masalah..
aku siap untuk melompat dengan lebih tinggi..
aku ingin mencabar kembali pesaing ku..

2011 lebih bermakna kini...

1 comment:

  1. Salam kenal dan selamat tahun baru , amy singgah sini sambil follow blog nie..jemput ke sinar raudah ye..

    ReplyDelete