Followers

Wednesday, December 15, 2010

comolot~

luahan rasa dari hati yang ikhlas..

awak..,


sebenarnya saya dah jatuh hati kat awak.,
pertama kali saya nampak awak..
awak selamba je jalan dengan dia..
tapi ketika itu saya hanya melihat awak dari jauh..


saya sedar siapalah saya ni...
wanita yang tak berharta..
mungkin tak layak untuk awak...


pada suatu hari itu.,
saya lihat awak di tinggalkan seorang diri..
sedang menunggu dia shopping didalam One Utama..

mungkin ini adalah peluang saya..
saya beranikan diri untuk mendekati awak.
dan......
awak buat rilex je..kaku dan tak respon.(sama seperti biasa)





kali ni...saya tak kan lepaskan awak..!!!!!
saya pandang awak dalam-dalam dengan penuh rasa sayang..
jantung saya berdegup kencang~


saya dah tak tahan..

                               muahhhhhhhhhhhhhhhhhhh


"I love u...
and plz wait for me..~"
bisikan romantis saya untuk awak..

saya akan pastikan...
saya akan miliki awak suatu hari nanti..(^_^)


BMW 320i E90

No comments:

Post a Comment