Followers

Friday, November 26, 2010

Aku sangat seronok

"tahniah.,awak lulus semua subjek"...kata-kata dari puan liza dari panggilan telefon
aku membalas "betul ke ni?"...
selepas beliau mengiyakan soalan aku..
lantas aku putuskan talian dan menjerit..
"omak.,owg lulus..yeay yeay...yuhuuuuuuu~"

mulai 3 januari 2011..
aku akan naik pangkat lagi.
menjadi super duper truper senior..
we are senpai (ayat ni pinjam dari member aku)
tak sabar nak terima adik junior baru LAGIIIII..


aku akan meneruskan sisa-sisa perjuangan untuk semester akhir bersama rakan sekolej..
batch 35..aku bertuah sekali dapat bersama korang.
"we are different"

kepada semua yang stay-up-sampai-pagi-pas2-tak-cukup-tido..
tahniah..anda LULUS...woha~

esok aku mahu berpoya-poya bersama teman ku..
kami mahu berkaroke sampai serak~

MELAKA.....here I come.=)

No comments:

Post a Comment