Followers

Tuesday, January 4, 2011

apa benda ni..!!

mata semakin berat namun neuron di kepala ku masih aktif memikirkan sesuatu..
aku dah melampau..!!
mata ku pejam rapat~

..............................

satu ketika dulu..
aku pernah cakap yang aku sayangkan dia macam aku sayangkan handphone kaler putih sony ericsson K550i...

kemudian beliau berkata..'kenapa handset?'

aku tersenyum..sudah menjangka akan soalan itu..

gambar sekadar hiasan

aku dengan manja-gedik-ngada-sampai-wat-orang-menyampah lantas menjawab..

"b tau tak.,nie barang yang ayg sayang tau..
pegi tido ade kat tgan..pegi jamban ade kat poket..pegi makan ade kat meja..
kalo boleh nak berkepit ngn b 24jam..sama cam nasib handset ni.."

......................................



aku membuka mata lalu memandang kipas yang ligat berputar..
serba salah membuatkan aku tidak dapat melelapkan mata.

arghhh....

kini aku leka dengan laptop..
aku lupa akan handsetku..

ketika berpoya-poya bersama rakan fb.
K550i ditinggalkan dikamar sendirian.,
malah bateri nya tidak dicas semula...

ya..aku kejam!!

"b..I really sorry.I don't mean it...please forgive me dear~"

mungkin minggu depan..
handsetku siap dibaiki..
tidak sabar rasanya ingin ketemu semula...


dedicate this special song for my beloved bf..

p/s : tadi ayg saja wat2 tak igat la,...werk :p
hepy love anniversary..miss u







No comments:

Post a Comment