Followers

Wednesday, September 28, 2011

cerita aku

tadi aku baru terlihat video alif satar. . .cukup indah~
tetiba time ending video clip tu aku rase terkejut.
terharu dengan cinta dia,
sob..sob..

-------------------------------------------------------------------------------

mak selalu cakap "ko belajar rajin-rajin...nanti dapat kerja bagus"

member gua cakap len plak."buat hutang untuk belajar, belajar untuk kerja dan kerja untuk bayar hutang. .sape nye idea bodoh ni!!!"

--------------------------------------------------------------------------------

aku pernah terbaca sesuatu. .

lebih kurang cam ni la bunyi nye
                   
                     " sebenarnya bukan sebab tak cukup.,tapi kita yang nak melebih-lebih"

subhanallah...

rezeki allah itu luas..,kita yang perlu usaha lebih untuk dapat lebih

setiap pagi punch pukul 8. . .pukul 5 nanti sudah beratur di mesin perakam waktu
tunggu gaji hujung bulan untuk bayar hutang yang semakin bertambah
hujung tahun mengharap kenaikan gaji manakala inflasi masih 6% setahun


macam tu kira usaha ke????

aku ingatkan pada diri sendiri juga...

bila tiba masanya...


2 comments:

  1. lama tul ko menyepi...nie bawu ada entry baru..bz bebenor physio soromban nih

    ReplyDelete
  2. wah..xsangka ade yg sudi bace.
    terharu =)

    ReplyDelete